Yabancı Uyruklu Öğrencilerin İkamet İzni İşlemleri

2016-2017 eğitim-öğretim yılı Güz yarıyılında Üniversitemize yeni (ilk defa) kayıt yaptıran tüm yabancı uyruklu (uluslararası) öğrencilerin (Önlisans, Lisans, Yüksek Lisans, Doktora, Erasmus, Mevlana, Uzmanlık Öğrencisi, vb.) ikamet izni işlemleri için, İl Göç İdaresi Müdürlüğü tarafından Üniversitemize 25 Ekim 2016 tarihinde randevu verilmiştir. Bu doğrultuda 25 Ekim 2016 tarihinde İl Göç İdaresinden gelecek yetkililer ile Üniversitemize 2016-2017 Güz yarıyılında gelen/gelecek yabancı uyruklu (uluslararası) öğrencilerin ikamet izni işlemleri yapılacaktır.

Üniversitemize 2016-2017 eğitim-öğretim yılı Güz yarıyılında gelen/gelecek yabancı uyruklu (uluslararası) öğrencilerin aşağıda belirtilen hususları 25 Ekim 2016 tarihinden önce yerine getirerek; randevu alınmış, gereken evrak toplanmış ve ödeme yapılmış olarak, ikamet izni işlemleri için 25 Ekim 2016 Salı günü, 10.00-16.00 saatleri arasında Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı Toplantı Odasında hazır bulunmaları önem arz etmektedir.

Üniversitemize 2016-2017 eğitim-öğretim yılı Güz yarıyılında gelen/gelecek öğrencilerin;

http://www.goc.gov.tr e-ikamet adresinden ikamet izni için randevu alması zorunludur.
– Öğrencilerin, ikamet izni için gereken evrakın hepsini temin etmesi zorunludur.
-Yabancı uyruklu (uluslararası) öğrencilerin ikamet izni alabilmesi için gerekli evrak
hakkında bilgiye http://ogrenci.istanbul.edu.tr/?p=8683 adresinden erişilebilmektedir.